En vecka senare

Det gick bra. Kan tala om att jag stortrivs på stället. Många sköna personer som jag hoppas på att få lära känna bättre inom en snar framtid. Några gamla o några nya.

Vansinnigt jobbigt att komma upp på morgnarna dock. Har jobbat nätter på senaste tiden, och nu ska ja helt plötsligt befinna mig på kontoret runt 9 varje morgon.  Har just vaknat efter att ha sovit 14 timmar... Behövde sova ikapp ;)

Just nu är ja lite halvdeppig. Min bästis ska åka på semster med sin kille imorgon och vara borta i 2 veckor. När hon kommer hem är det min tur att vara ifrån stan i 2 veckor. en tjej behöver sin bästis lixom.

Om man skulle ta o gå upp o duscha osv ändå. Kl 21 en lördagskväll... Borde kunna hitta på nåt jättekul egentligen.. Om ja orkar...

Vi får se.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0