en lördagskväll

Vad gör man med en sådan? Med dagen så sov jag. Ända tills telefonen väckte mig kl 19. Sen låg jag o drog mig o åt frukost i sängen länge. Nu undrar jag om ja ska åka in till pokerklubben, dra ut o partaja eller stanna hemma o göra ingenting. Men det känns så slösaktigt att göra ingenting när det finns så mycket fantastiskt som händer hela tiden... Iom att jag har en mobil som bara innehåller ca 7 nummer  så kan ja nästan inte ringa till nån. De som sitter nere i bunkern kan ändo inte svara så det spelar ingen roll... Iom att kl redan e efter 23 så sitter inte sååå många personer framför datorn och msn. O iom att ja e så himla lat så orkar ja inte kolla upp de nummer som HAR ringt medans jag sov eftersom jag inte vet vems de är...  Oj vilka problem man har... Om jag tar o gör mig en baileys-cappucino så blir säkert allt lättare sen...

Kommentarer
Postat av: Andris

Allt blir lättare efter en baileys-cappucino!

2007-09-30 @ 13:30:25
URL: http://parresvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0