sjuk

Jag har vansinnigt långtråkigt. Är helt jättebläförkyld.  Knappt ngn röst alls.  Sist jag visade mig bland folk blev jag totalt mobbad för mitt kraxande så jag antar att jag behöver vila. Har kravlat mig ner till biblioteket i Jakan för att låna datorn en stund. Ska egentligen jobba i natt men hoppas hoppas hoppas att ngn ringer o svarar att den vill ta ett extrapass.  Min dator som e proppfull med filmer o serier e ju som bekant inte hemma, o videobutiken som förut låg 50meter ifån min lägenhet har blivit utbytt mot ett solarium, så jag har ingenting att titta på när jag ligger nerbäddad i soffan. Men Världens bästa Robban ska i alla fall komma hem till mig ikväll o koppla in en digitalbox så jag får en massa roliga kanaler. Woooohoooooo!!! Det finns alltid en guldkant...
Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Gia

Hej lilla sötis. Stackars du som är sjuk! Jag skickar energi och hoppas att du snart blir bättre. KRAAAAAAAM!

2008-04-11 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0