1:a advent

Pokerjobbade inatt så jag har sovit hela dagen. Hade annars tänkt att åka till Ikea och inhandla lite julpynt, men det var säkert smockfullt där första söndagen i advent så lika bra att vänta tills imorgon. Jag har i alla fall satt upp alla ljusslingor som jag har så det är sånt där härligt myssljus  i hela lägenheten. Har även lyssnat på en fantastisk julskiva sen jag vaknade. Laudes "December" ger en himlans julstämning. Gå gärna in o kolla på http://www.laudes.nu/ var kören uppträder nästa gång.

Jag har sån julstämning i hela kroppen, det känns helt underbart. Tror jag ska baka pepparkakor o lussebullar någon dag i veckan. Niklas ska ha Bella o Hugo i helgen och då ska vi gå på Skansens julmarknad på lördag och på söndag har vi biljetter till "Den Levande Sjungande Julgranen" i Filadelfiakyrkan. Det är 20:e året den julmusikalen går och det är en viktig tradition för mig, så jag är väldigt glad att jag får ta med mej Niklas och barnen dit.

Jag hoppas att samma julstämning jag har infinner sig hos er. Frid vare med er.

Linda Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0