Nyårsafton

Kan någon berätta för mig vad jag ska göra, för jag vet verkligen inte. Jag måste skriva av mig.

Jag frågade min så kallade pojkvän vad han ville göra för flera veckor sen. Han hade givetvis ingen aning. (tro inte att han sa något i stil med att han ville tillbringa den med mig) Sen säger han att han ska ha ungarna över nyår. Ok. Det blir säkert bra tänker jag, då betyder det TROLIGTVIS inte att han ska iväg o spela poker i alla fall. Sen säger han att de kanske sover hos hans föräldrar på nyår, så då är vi tillbaka till att han kanske får för sig att spela poker ändå.

Nu har jag varit i Göteborg o liverapporterat för Poker.se sen annandagen. Under den tiden har vi nog pratat i totalt 20 minuter. Han gillar ju inte att prata i telefon, och förstår inte meningen med att höra av sig o fråga hur allt går. Jobbet har varit skitkul, men mindre roligt har det varit att tillbringa varenda kväll ensam på ett hotellrum. Typiskt tillfälle då man åtminstone vill prata med sin pojkvän en stund innan man somnar, om inte annat för att få säga godnatt.

Igår har jag ingen aning om vad som hände. Jag hade sagt att jag skulle komma hem på eftermiddagen och han skulle hämta ungarna vid 19-tiden. Hade hoppats att han skulle vilja träffa mig och åtminstone sova tillsammans, vilket vi inte gjort på typ ett par veckor nu, men han hörde aldrig av sig.

Nu har jag äntligen fått tag på honom på telefon alldeles nyss. Frågade vad som hände igår. Han hade tydligen åkt hem med barnen och sin mormor o somnat på direkten. Mormor var fortfarande där. Jag frågade vad som händer ikväll och påminde om att det är nyårsafton.
"Ja, mamma o pappa har hyrt en lokal i Vällingby så jag åker dit med ungarna."
Jaha, vill du inte träffa mig, frågar jag.
"Jo, du är givetvis också välkommen"
Sen frågade jag varför han inte sagt detta innan, iom att jag inte kan tro att hans familj har fått för sig detta idag.
Svaret på det blir, "Men du har ju inte varit hemma"

Ärligt talat, är detta ett förhållande??????????
För jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte för att jag är någon expert på förhållanden eftersom jag dels är singel och har några på nacken som inte fungerat. En sak vet jag dock och det är att man ska må bra. Mår man inte bra är det inte värt det. Du är en toppentjej med så många bra egenskaper som förtjänar någon som springer efter dig inte tvärtom. Ni behöver prata ut, ni behöver lösa era problem. Är han inte villig att lösa dem får du ta och lämna allt där det är för du ska satsa på dig och ingen annan.



Svammel, svammel...du förstår säkert vad jag menar. Det gör mig ont att läsa dina rader från de senaste veckorna. Been there, done that det gör ont som faaaaaan :-(



Kram på dig!!!

2009-01-01 @ 04:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0