Oteknisk

Den kvällen som jag bröt foten pajjade jag även min mobil. Har lånat en tills nu, då jag äntligen kom mig för med att gå till en 3-butik för att lämna in min. Det var skrikande röda indikatorer i den som påstod att den var fuktskadad. Om jag minns rätt så tror jag att jag välte ett glas vin över den i början av den kvällen...

Nåväl, det var bara att skaffa en ny, så jag blev pålurad en Samsung Omnia av en nitisk säljare och jag kan ärlig talat säga att jag inte fattar ett skvatt! Så om nån får ett samtal av mig där jag direkt lägger på, eller ett sms bestående av konstiga tecken (vart 17 är Å, Ä och Ö?????) eller inte hör av mig alls för att ert nummer försvann i bytet... Ja, då vet ni varför. Men den e väldigt fin, så jag tror att jag bara kommer hata den tills någon visat mig hur den fungerar.

Kl är över 20.00 på kvällen och med min nya dygnsrytm betyder det att jag är dödtrött! Hur 17 ska jag klara av att jobba natt i helgen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0