Extremt märklig vecka

Efter att i hela mitt liv ha varit en nattmänniska har något väldigt konstigt hänt. Jag har blivit trött - innan midnatt... och somnat!!! Sen har jag vaknat vid 7-tiden på morgonen... varje dag! I en hel veckas tid...  Vilket har gjort att jag befunnit mig i ett slags komatillstånd eftersom jag inte alls har fått min vanliga sömn. Jag har gjort typ ingnting, för jag har inte orkat. Idag känner jag äntligen att det är på väg att vända. Jag sov mellan 23 och 09 inatt och valnade utvilad. Kanske betyder att jag orkar ta mig till CC i kväll äntligen. Har nästan lite abstinens efter att inte spelat livepoker på en vecka. Har förresten jobbat ett pass i M-klubben nu äntligen. 4 timmar bara i söndags, och som tur var blev jag ditringd kl 9 på morgonen, när jag altså precis vaknat o ätit frulle. Det gick jättebra, och både spelare och ägare verkar nöjda, så jag hoppas att jag snart får komma tillbaka. [Läs : Johnny, ring! ;) ]
    Nu ska jag titta på Kalle o chokladfabriken, originalet, för den gör mej så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0