insomnia

Hur är det möjligt?
Vaknade sent på eftermiddagen i tisdags.
Hade en jättetrevlig natt på CC. Käka frulle efteråt med några polare. Åkte hem vid 7 på morgonen och satte mig o spelade luxor (himla Johan som har fått mig helt hookad på det) Insåg efter en liten stund att klockan var redan 14, så då var det ju lika bra att inte gå och sova alls utan stanna vaken och vända dygnet till dagtidsvaken. Åkte in o käka middag på Fridays med Eva på onsdagskvällen. Otroligt trevligt! Pokernördar som vi är hamnade vi såklart i långa diskussioner om regler och sätt på vilka de kan misstolkas vid borden. Var hemma vid midnatt, och tänkte att iom att jag då varit vaken i ca 30 timmar så borde det vara ganska lätt att somna tidigt. Inte då. Lyckades till slut somna vid 10-tiden i morse, efter att varit vaken i ca 40 timmar. Och då krävdes det ändå 3 avsnitt av "vänner" innan jag lyckades. Sov ca 5 timmar. Sen skulle mamma komma hit o hälsa på. Undrar när jag somnar nästa gång.

Kommentarer
Postat av: L I L L E N

Sömnproblem är aldrig kul alltså!!

2008-02-07 @ 20:24:49
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: Fridah

hoppas du somnar i tid iaf :)

2008-02-07 @ 20:28:47
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0