jobbe?

Vaknade 23:45 i kväll. Det betyder att jag sov 15 timmar och det var skönt. Behövdes. Kollade  mobilen och insåg att jag inte hade missat några samtal från klubben. Hmmm. Förra fredagen började jag jobba först 01.30 på natten iofs men ändå... Ringer men ingen svarar.... 30 minuter senare får jag veta orsaken. De har stängt. Igen. Och ingen har bemödat sig om att säga något till mig. Varför skulle dom det liksom? Så nu är jag en dealer utan jobb IGEN, men förhoppningsvis inte så länge. Har ju pratat med folk lite här o var o vet att det finns intressen från andra håll.

Åkte in till CC för att lira istället inatt. Mindre klokt beslut eftersom det var utdragarnas afton. Tänker dock inte tråka ut någon med badbeatstories. Åkte hem när CC stängde. Hade trevligt sällskap på tåget hem, live i form av Chrisitan, och dessutom han den där... på msn i mobilen, Den konversationen tog jag upp igen när jag kom hem. Åter pratade vi om allt mellan himmel o jord i ett par timmar... Får se om det blir att vi ses på riktigt med... Känns kul oavsett...

Så nu är klockan nästan 11 lördagmorgon och jag börjar undra om jag kanske ska skippa sovandet nu på dagen o vända "rätt" dygnet igen... Fast det gick ju inte så jättebra sist jag försökte. Får se. Ska ta o ringa över till Thaimassagen som öppnar nu o se om de har tid för mig. Bestämmer mig efter det.

Linda Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0