3 dagar

Känner mig lite usel eftersom jag skulle följt med på en sexleksaksfest i lördags, men när jag vaknade vid 18 på kvällen var jag verkligen inte på humör för att träffa folk. Såg fram emot att bara ligga i soffan med min pv, titta på film o äta skräpmat. Vi lyckades med maten, det blev hämtning på Emils, men sen blev pojken pokersugen och eftersom det inte fanns ngn dealer på plats i Jakan fick jag hoppa in. bra för mig, eftersom mina jobb är minst sagt sporadiska just nu. Men i alla fall, förlåt N, att jag inte kom.

Söndagen sov jag bort ganska länge, men vaknade lagom till att Robban ringde o frågade om jag ville komma och äta middag med dom. "Dom" var, Robban, hans tjej K.J. som snart flyttat till Sverige på riktigt, hennes moster som också är på besök från Californien och Robbans mamma som nyss fyllt år. Det innebar en stor vit choklad- och hallonmoussetårta... Mmmmmm....

Måndag idag, och jag har tydligen vänt upponer på dygnet helt nu. Vaknade vid17-tiden av fröken J som ringt hela dagen. Nu ska jag bege mig mot Vasastan för en middag med henne och pojken. Nåväl, middag för mig, drinkar för dom ;)
Återkommer om hur pass fånigt de stirrar in i varandras ögon ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0