30 år och 365 dagar...

Jag fyller 31 imorgon. Ska man fira det? Vi ska äta födelsedagsmiddag hemma hos MaPa imorgon kväll. Bara familjen och respektive... Men sen då? Jag älskar ju födelsedagar. Förra året när jag fyllde 30 hade jag ju en "anledning" att ställa till med kalas. Men när man fyller 31, vad gör man då? Jag tycker ju om kalas. Och jag tycker om att träffa folk... O alla anledningar för fester är ju bra anledningar...Dessutom skulle det vara kul med något att se fram emot just nu, har ju varit en smula nere på sista tiden... Å andra sidan känner jag att med en bruten fot vete 17 om jag orkar styra upp något... En middag ute kanske med några väl valda underbara människor som berikar mitt liv? Jag vet inte. Känns lite löjligt samtidigt att säga, "kom o spendera pengar på middag till dig själv för att fira min 31-årsdag" Känns mer ok att bjuda in till fest.

Jösses vad mycket sprit som fanns kvar efter festen förra året btw. Trodde definitivt att med en öppen bar skulle det gå åt mer.... Vi var väl en 40 pers nånting, och jag hade typ 5 flak öl, 4 dunkar vin och 8 liter sprit kvar dagen efter... Nåväl, får se hur det blir. Respons mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Gia

Grattis gumman! Hade gärna firat dig, men jag har för mycket att göra för att lämna kobben. Ha en riktigt bra födelsedag! Och du, jag har fortfarande ett jätteärr på knät efter din 30-års fest...

2008-10-13 @ 16:45:01
Postat av: Magnus

Grattis som fan Linda! Massor av födelsedagskramar!

2008-10-14 @ 06:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0