Allt är lite svart just nu...

...Och lite jobbigt...
Tycker verkligen inte om att vara så här handikappad, hur klarar folk som är handikappade på RIKTIGT av det??? Känner mig ensam och smådeppig. Dessutom har Niklas fullt upp just nu så vi hinner knappt prata och ännu mindre ses eller sova tillsammans.
Började på ett nytt jobb i måndags. Skulle hoppa in en vecka för att Joanna behövde hjälp av en extra person för att hinna klart med ett projekt som gick ut på att ringa runt till kunder till en spelsajt på nätet och göra korta undersökningar. Det verkar gå hyffsat bra så jag har blivit erbjuden att stanna 2 veckor till för ett nytt test-projekt med start nu på måndag.. Om det går bra så har jag jobb tom december. Jag jobbar på provision och fåt betalt per genomfört samtal. Blev erbjuden att få timlön istället men tjänar bättre så här. Dessutom fick jag jobba hemifrån både igår och i tisdags, och eftersom vi skulle ha ett möte om min framtid idag där så stod företaget för taxi både till och från jobbet.

Nu är det snart dags att sova, ska bara kolla klart på sista avsnittet  av M*A*S*H som går på tv4+ just nu. 2 tim 25 min långt är det!!! Och ganska sorgligt, vilket passar min sinnesstämning just nu.

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Ah, vilken tur du har!! IGEN! =)



//Positiva Fia du vet.. s

2008-10-10 @ 19:22:20
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Åsa H

Skillnaden för de som är handikappade "på riktigt" är kanske att de inte kan/bör tänka så eftersom de inte riktigt har något val.. Du vet ju i alla fall att du snart blir hel igen. Det är väl härligt!?! =) Du slipper i alla fall jobba hela helgen och prata med alla fyllbultar på stan. Det är vad jag ska pyssla med! Haha.

2008-10-10 @ 19:25:34
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Åsa H

Psst... Här är världens bästa slutadeppalåt!



http://xcobra.blogg.se/2008/october/varldens-skonaste-lat.html



Nu ska jag hoppa ner i badet och ladda harmoni så jag orkar med idioterna jag kommer få prata med inatt. Kram!

2008-10-10 @ 19:30:24
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0