Bruten fot

Knäckt till foten i trappan upp till Niklas i fredags morse. På morgonen var foten blå och svullen ocg gjorde hysteriskt ont. På e.m. var det värre. På grund av  att jag har så himla låg smärttröskel så tänkte jag att jag antagligen bara sjåpade mig, det var säkert inget farligt, men sent på fredag em bad jag N köra mig till Danderyd. Tillbringade en härlig fredagsafton på ortoped-akuten... Efter 5 timmars väntan fick jag beskedet att foten är bruten på ett ställe o ska gipsas. Jaha... Så nu hoppar jag omkring på kryckor, och jag kan säga att det är inte roligt nånstans.

Min käre pojkvän är lite blandat halvsnäll/halvelak mot mig just nu, men troligtvis hade han varit bara snäll om det inte var en alkohol/höga klackar olycka... Och om jag eventuellt inte hade lämnat nycklarna i låset till hans lägenhet i samma veva.

Helt handikappad! Gör så ont i händerna av att hoppa omkring på kryckor... Synd om mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0