De vaknar kl 7 varenda morgon...

De e inte klokt!!! Tvillingarna har varit hos Niklas i helgen så varje dag har jag gått upp o fixat frulle osv vid kvart över sju... På morgonen!!! Jag e så trött så trött så trött... Men samtidigt så lycklig. Det är jättesvårt att träffa någon som redan har barn sen innan, men det är bara att försöka förstå att hela världen inte kretsar runt mig och att han faktiskt hade ett liv även innan han visste att jag fanns till. Men nog 17 känns det jobbigt ibland... Han o exet delar ju något så fantastiskt som 3 barn.

Tack o lov att ungarna gillar mig. Jag försöker inte bli deras nya mamma, men vill samtidigt vara med så mkt som möjligt eftersom jag tror på det här. Även om N bara haft dem ca varannan helg under sommaren så vill jag känna att jag var med så tidigt som möjligt. Tog en massa bilder nu på resan tex, bara för att lixom...

Jag ligger hemma i soffan nu. Ska sova hemma för första natten sen innan Mallis. Men N kanske kommer hit när han jobbat klart...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår precis hur du menar!

2008-09-30 @ 03:09:10
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0