Definitivt framsteg i förhållandet!

Nu är det klart. Jag ska följa med på N´s mammas 50-årsdags-resa till Palma Nova med HELA familjen - 20 pers - på onsdag. Det är alltså älsklingens mamma, pappa, syster, hennes familj, mormor, hans egna barn osv. Wooohooo! Första semestern med N - och med hela familjen dessutom! Shit! Känns lite läskigt... Ja menar, jag brukar ju kasta mig in i saker med huvudet före. Att resa med någon jag tycker om är inte direkt jag drar mig för.  Tvärtom, har ju gjort ett par resor som slutat i katastrof tidigare. Så, håll tummarna nu, de e ju inte bara Honom jag ska oroa mig för, hela hans familj är ju med... Hmmm.. Undrar om detta är en sån bra idé? Jo då, det är det visst. Och jag är överlycklig att han (äntligen) har bjudit med mig!

Någon som har några tips om man ska tänka på något särskilt om man reser till värmen med ett par tvillingar på 2½ år? Han har ju definitivt ingen koll... :)

Linda

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fasiken vad härligt!! Det grejjar du plättlätt! Inte för att jag har någon vana heller direkt, men jag kan tänka mig två saker - solskyddskräm typ 100 (om det finns) och öronproppar! =)

Ha en underbar semester! Kram!



PS. bikini kan vara ett hett tips också! s

2008-09-15 @ 00:00:50
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0