Hej bloggen

Har inte skrivit på ett tag. Mest för att det varit en jobbig period, och när man mår riktigt dåligt så är det ibland bäst att bara hålla käften om det och avvakta ljusare tider. De e här nu. :)

Jag började jobba i en repa igen för ca en månad sen och det går faktiskt väldigt bra nu. Jobbar eftermiddagar, 13-18 vilket är perfekta tider för en kvällsmänniska som jag. Jag gör en del jobb åt pokerevent då och då vilket betyder att jag är otroligt laglydig just nu, inga klubbjobb alls. Det är förstås mindre kul för plånboken men det ska nog gå bra ändå. Jag betalar ju skatt och den tillfredställelsen är ju inte att förringa. Hmm..
Kärleken är bra den med. Jag tycker så otroligt mycket om N att det känns som att det bubblar över i hjärtat ibland.

Nu kommer jag uppdatera oftare, med triviala men otroligt intressanta detaljer om min vardag.
Kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att höra raring, jag funderade nästan på att lägga in en efterlysning! =)



Hoppas vi ses snart..

Kram

2008-09-05 @ 05:46:21
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Gia

Välkommen tillbaka! Kram

2008-09-11 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0