Helt plötsligt i chatten på svenska spel...

Dök han upp. P. Han som varit borta i nästan 2 år. Japp. Bara så där.
"Linda!"sa han i chatten när jag satte mig vid bordet. Han hade bytt nick, men det tog mig bara några sekunder att förstå vem det var.  Vi bytte nummer och dagen efter träffades vi och åt middag och pratade om allt som hänt under de senaste 2 åren. Känndes rätt skumt, men väldigt bra. Vi var ju inte direkt sams när vi sågs senast, och alla som följde vårt av och på -förhållande drog väl en lättnadens suck när vi till slut bestämde oss för att inte dejta mer. Jag tror dock att vi ska kunna vara vänner nu.

Gjorde ett gästspel i Sumpan i måndags. Så bra gick det att hålla sig ifrån klubbarna :)

Nu ska jag strax bädda ner mig, har varit sjuk i över en vecka nu och iom att jag envisas med att jobba i alla fall så blir jag ju aldrig frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0