Saknar Sviten

Har precis vaknat efter att äntligen ha sovit ut. Legat i soffan o läst lite vänners bloggar. Då ävermannades jag av saknad efter Sviten, klubben som la ner i dec förra året. Denna härliga ungdomsgård för vuxna dit man kunde gå oavsett om man skulle jobba, lira en turre, hänga i baren eller bara vara... Jag saknar att träffa alla er människor som jag träffade där varenda vecka. Saknar det mycket!
Vissa ser jag då å då, vissa ofta och vissa inte alls nu, men det kommer aldrig att bli detsamma igen.  


Kommentarer
Postat av: Gia

Ja, visst blir man helt förstörd vid blotta tanken att det aldrig blir detsamma igen.

2008-11-18 @ 10:39:20
URL: http://metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0