Brevväxling

Jag och Gurkan har inte sett varandra i vaket tillstånd på typ 10 dar så vi skriver brev till varandra. Det är rätt kul faktiskt att komma hem och ha ett långt handskrivet brev på huvudkudden. Vi går om varandra totalt i tider. Hon sover när jag kommer hem och jag sover när hon går upp. Hon e på jobbet när jag vaknar och jag är på jobbet när hon kommer hem.

Jobbet är för övrigt fortfarande jättebra, men känner att jag nog tagit på mig lite för mycket. Bara en ledig dag i veckan, och sist ringde de även då från Western o frågade om jag kunde komma in. Konstant trötthet!

Grabbarna har köpt en bok som de använder till att skriva ner alla dumma kommentarer och frågor som våra gäster säger. Den har varit i bruk i typ 2 dygn och har redan fått en hel del väldigt lustiga saker. När man begär "ruling" så kommer nu inte bara en utan 2 supervisors farande på direkten, varav en av dem alltid har boken o penna i handen.

Jobbade över en timme idag för vi hade så mycket spel, men nu har jag äntligen krupit ner under täcket och hoppas få somna snart. Det spelar ingen roll att jag är så trött att jag nästan ser i kors, insomnian slår till allt som oftast i alla fall.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0