Flyttat!

Ny adress. Vi bor pa Dukes Avenue i Chiswick, och ja, det ar precis lika fint som det later. Mycket finare omrode an innan. Lagenheten i sig ar val ok, forutom att det ar ruggigt smutsigt o ackligt dar nu. Golvet ar alldeles klibbigt o koket vill jag inte ns go in pa, men jag har kopt stadggrejjer so snart ska det bli fint. Det ar tydligen inte standard att flyttstada har innan man lamnar en lagenhet.

Jobbade TL igar ensam. Det var skitkul!!! Varsta kicken att fixa det helt sjalv. Ok, har man varit dealer so lange som jag har so borde det inte vara nogra konstigheter men ando, jag fick inte varldens minst komplicerade turre som start. Rebuyturre med endast en rebuy eller addon MEN om man aker ut forsta tre perioderna kan man aterregistrera sig, dvs betala inkopet plus avgift , fo ett nytt rebuykort att nyttja en gong och sen maste man da aven sitta vid ett annat bord, och dessa galningar utnyttjade detta till max. Sa det vart ett galet omflytande av spelare, plus en massa andra lokala smaregler som var nya for mig.

Jobbade TL ensam idag igen. Har precis slutat och idag kanndes det som jag gjort detta jamt. Inge problem liksom. Nu ska jag hem o stada. Ska forsoka ta reda po vilken internetuppkoppling som ar bast iom att jag moste signa ngt avtal och vill inte bli fast med ngt uselt. Ska aven ta och fixa en ny mobil med nytt engelskt nummer snart, men det gar alltid att na mig po min svenska. Jag betalar inte ens ngt extra for att ringa har sa lange det ar till/fron Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0