Grönt är skönt

Eftersom vi envisas med att gå om varandra och jag vägrar låta någon annan än Gurkan här röra mitt hår så gick jag o köpte färg för att fixa det själv. Mitt hår är nu mera brunt än blont men med tydligt grönskimmer. Suck. Jag blir trackad på jobbet - särskilt av dem som vet att min roomie är hårstylist.

För övrigt så händer det så mycket på det personliga planet som jag inte vill skriva om här så det är svårt att hitta andra ord. Jag berättar så småningom. Mycket Bra och mindre bra saker.

Klockan är 09:45 och jag har precis kommit hem från Empire. Solen strålar och man vaknar verkligen till liv under promenaden längs min trädkantade väldoftande gata. Nästan synd att gå å lägga sig, men måste sova. Ska försöka vakna och träffa Suss ikväll då hon slutar 19 och jag börjar 22. Borde kunna hinna ses i nästan 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0