London igen

SAS suger! 20 minuter innan mitt plan skulle avgå från Arlande blev det inställt. Bara så där. Riktigt irriterande eftersom jag hade bråttom redan innan det. Skulle ju jobba första dagen på Western direkt jag kom till London. Som det blev hann jag inte dit innan em-turren var slut så istället fick jag deala kvällsturren. Skulle gått tidigt men så ville managern att jag skulle deala cash ett tag också och det slutade med att jag inte gick hem förräns kl 4 på morgonen. Så trött så att ögona gick ikors, och där skulle jag bevisa att jag var så bra som jag sagt. . Inte ens diskret iaktaggen heller, de stod där och bara tittade på bordet typ heeeela tiden.

Stackars Tom fick sitta uppe och vänta till jag kom hem eftersom jag inte hade någon nyckel. Japp, sover på Toms soffa just nu medans vi håller på och bestämmer oss för hur vi ska göra...

Nu kom Tom med middag, jag ber att få återkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0