Trott

Vaknade kl 7 imorse konstigt nog. Konstigt eftersom jag traffade Gurkan o Xenia for ett glas vin igar efter jobbet, sen aven Jonathan som jag inte sett po 2 ar ungefar. So somnade vid midnatt o vaknade dessutom flera ganger under natten. Ovan vid nya lght kanske? Eftersom jag inte kunde somna om var det bara att borja stada, so jag har skurat o skrubbat o fejjat som en galning idag po fm, men nu ar det i alla fall ganska rent.

Lunchade med Steve som aterigen forsokte fa mig att soka till Empire so jag lovade att jag skulle ringa dit pa mandag. Gillar ju grabbarna som jobbar dar och det gor ju mycket. Skulle dessutom behova ett engelsk bankkonto och det underlattar otroligt mycket om man har ett vitt jobb nar man ansoker om det.

Jobbar CG dealer ikvall po Western. Turren tog precis slut och det ar bara ett bord, jobbar ca 45 min /timme och kan knappt holla ogonen oppna. Halva jag vill att bordet dor so jag for ga hem, halva vill stanna och tjana pengar som jag har ont av, och detta ar ju det bast betalda jobbet.

Rasten slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0