Western

De har ett par riktigt konstiga regler där. Tex "show one show both" som betyder som det låter; visar man ett kort när man muckar en hand så MÅSTE man även vissa det andra. Helt galet!
Sen har de re-registration på alla turrar, så åker man ut under första timmen oavsett om det är freeze eller rebuy kan man alltid köpa in sig igen, få startstack o sätta sig igen, dock vid ett annat bord, så som TL är det ett galet omflyttande av spelare under första timmen av alla turrar för att balansera jämnt när alla ska köpa in sig igen.

De spelar alltid finalbord på 9 pers, och oavsett var i nivån man är då spelas alltid exakt en runda till av den blindsnivån innan man höjer.

De 5 första som slås ut i varje em-turre UTAN att köpa in sig igen blir med i "ponyclub" vilket betyder att de får 25£ att spela cash för, men de måste sitta kvar i minst 2 timmar vid cg-bordet. (eller tills de förlorat pengarna, vilket gör att vissa går all in första handen om och om igen) Namnet Pony kommer givetvis av att 25 är en pony. Varför kommer jag inte ihåg men någon slags cockney är det i alla fall.

Så trött nu så bara för det kommer jag inte ihåg de andra puckade reglerna, men en sak som är väldigt bra är Leo. Han är klubbens chaufför och den som ser till att jag kommer hem säkert varenda natt som jag har jobbat. Hur bra är inte det?

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0