Housemates

2 av mina housemates har dykt upp. Det tog ett tag men nu vet jag vilka de är.

Faris, som jag träffat 2 ggr a 3 minuter. Han verkar väldigt trevlig, men verkar inte tillbringa så otroligt mycket tid i huset.

Brightey, som jag redan andra gången jag såg henne bjöd på ett glas vin o lite tjejsnack i soffan. Hon är en typiskt jättegullig tjej som precis gjort slut med sin pojkvän sen 4 år och därför väldigt pratsugen, särskilt om ämnet är pojkar.

Det finns ett till bebott rum men de båda andra tror att han är på semester. Haha, de har ju ingen koll alls.

Sen finns det ett till rum som står tomt i väntan på en ny hyresgäst.

Huset är rätt bra, otroligt hett just nu men det beror väl på att sommaren är otroligt het. Finns en diskmaskin som inte funkar men jag mailade vår landlady om det direkt jag flyttade in så hon har varit här o tittat på den. Vi har en liten trädgård så jag pratade med B om att köpa en grill tillsammans, för ännu ett tag borde det ju gå att grilla. Får se hur det blir med det dock. Mitt rum är otroligt litet men man får ju vad man betalar för och det funkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0