Män är från mars - kvinnor är från Venus.

Har hört mycket om den boken, så nu när Johanna var hemma i Sverige passade jag på att beställa den. Har bara hunnit med ett par kapitel ännu men den verkar lovande. Har fått mej ett par funderare hittils.Är det verkligen så dom funkar, männen??? Ja varför inte. Jag förstår dom inte alls i alla fall.

Ta han som får det att fladdra lite i magtrakten på mig just nu. Han spelar på Empire nästan varenda kväll. Har ju alltid gillat att ha honom vid bordet för att han är trevlig samt en väldigt intressant spelare att titta på. Vi började småflirta lite grand för ett par-tre veckor sen. Han fick mitt nummer. Vi började sms:a. Sen fb-chatta, sen msn-chatta. Han började även ta alla sina rökpauser under mina raster, så nästan varje rast kom han ut och vi stod och pratade hela rasten. Han kom även ut och följde mig bort till tunnelbanan när jag slutade, och flera gånger har vi blivit stående där 30 min- en timma och bara pratat o pratat. Till slut frågade han ut mig på en dejt, och den har jag ju skrivit om här innan. Men det var 2 veckor sen nu! Jag bjöd honom på kräftskivan men då hade han lovat bort sig redan innan. Frågade honom om han ville äta frukost med mig en morgon då jag slutade sent men då var han helt plötsligt tvungen att åka hem för ngt med hans mamma och bilen och bla bla blaaaa.

Så vad gör man nu då? Det märkliga är ju att han fortsätter komma ut på alla mina raster.. VAD VILL KARL´N???

Jag tror ju inte på några mirakel direkt, men hoppas att den här boken får mig att förstå dom lite lite mer.

NU är det dags att ta tuben in till Leicester Square. Undrar om han kommer ikväll. Han fyller år idag, så han borde ju rimligtvis vara iväg och göra ngt roligare men är man pokertorsk så är man...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0