Lovely dinner plans x 2

Eller hur. Skulle träffa Peter Valenta igår o äta middag med honom och det gick ju halvbra.. Eller, riktigt riktigt dåligt faktist. Jag vet inte vad det är men vi kan verkligen inte hålla sams.Hade supertrevligt i början av kvällen; var och åt god mat o bara satt o pratade hur länge som helst. Sen ere som att ngt händer och vi bara bråkar. Jag blev så förbannad på han att jag stormade iväg o hoppade in i en taxi.

Kul med Taxi Card btw, ringde deras växel o sa att jag var i korsningen Ringvägen och den andra stora gatan och skulle till Krukan. Visste de möjligtvis vart jag var och vart jag skulle? Jorå, det var inga problem alls. LOL!

Så jag drog till Krukan och satt kvar där till 9 på morgonen och plussade faktiskt en del. Riktigt skönt. Då har man nyårsfesten betalad a i alla fall, för ja, jag har bestämt mig för att gå på den. Hoppas det blir kul, lite panik över klädval bara. Syrran sa att jag skulle gå dit endast iförd paljetter över tuttarna... Känns sådär, men vad 17 ska man ha på sig på Rio de Janeiro tema?

Kvällens middagsplaner var desto trevligare. Var hembjuden till Lena, tillsammans med Gia, Noelia och Lina och deras ungar. Direkt man kom in möttes man av en fantastisk doft från köket, och hela kvällen var precis hur mysig o trevlig som helst. Vi satt o skvallrade o pratade om allt mellan himmel o jord medans ungarna lekte och tog rätt bra hand om sig själva. (Är ju inte så van vid barn i denåldern men det var så kul att träffa dom, har ju sett 100 bilder på dem i tjejjernas bloggar men inte träffat dom förut mer än en minut. Känndes ju som att man redan kännde dom liksom.) Satt kvar en timme till efter att Noelia o Lina åkt hem med trötta barn och fick då även chans att lära känna Lenas man lite grand. All in all en supermysig kväll. Tack snälla tjejjer, hoppas vi kan göra om det snart igen!

Nu ska jag internetnörda lite till medns jag äter nybakad sockerkaka och sen försöka somna inte alltför sent. Det har sina fördelar att bo hemma hos MaPa, särskilt vad gäller mat i huset. Lagat och bakat av andra.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vet inte om du fick min julhälsning jag smsade, hittade 3st. nummer till via hitta.se :-)



Hur som helst så ville jag bara önska dig ett gott nytt år fyllt av en massa lycka. Det är du värd Linda!

2009-12-31 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0