Efter vild lördag kommer seg söndag.

Det blev en helt galen natt. En sån där jättekul natt där vi träffade en massa nya roliga människor, drack för mycket, och massa galna saker hände. Någon hade med sig en kortlek vilket resulterade i en hel massa spelande om udda saker. Utmaningar hit och dit. Vi kom aldrig ens iväg till den festen vi egentligen skulle på för vi hade så kul på krogen vi började kvällen på.

Spenderat nästan hela dagen i sängen, så nu har jag tagit en långpromenad vilket slutade med att jag köpte fish and chips. Jag hann precis hindra mannen bakom disken innna han dränkte mina pommes i vinäger. Konstiga matvanor dom har här. Det blir TV och filande på min engelska CV ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0