London

Det bestämdes ganska snabbt efter att Gurkan o Richard träffats att hon skulle flytta in hos honom hon med. Så jag och Sus tog igår en liten promenad över till det minimala rummet hon delat med Sofia för att hämta merparten av hennes grejjer och flytta över till Richards stora 3-sovrumslägenhet. Det blev en intressant taxiflytt där vi fick bråka med taxichauffören för att han skull köra upp framför porten. Han ville inte förstå att vi inte ville springa fram o tillbaka över en fullt trafikerad gata med flyttkartonger. 

 Hur lustigt är inte det förresten? Av hela London, så bor min bästa Sus på samma gata som jag ska flytta in på!

Efter flytten var klar var halva dan över. Vi handlade lite mat o vin, och gav oss i kasst med mitt hår. Har ju inte orkat bry mig på senaste tiden, men en blekning och 2 toningar senare är jag toppensnygg ;)

Satt sedan resten av kvällen och spelade nätpoker och tog det lugnt. Sus drog iväg för att träffa polare men jag är inte riktigt i form att gå ut varje kväll ännu. Saknar Niklas. Så är det.

Nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska försöka vänta in lite solsken innan jag tar en långpromenad. Det är kallt som 17 här, särskilt inomhus! Dessutom kommer städerskan när som helst och jag vet inte om jag bör hålla mig ur vägen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0