ny vecka

Livet känns ok. Solen skiner. Jag har haft en bra helg och har dessutom stora förhoppningar om att jag kommer få jobba snart.

N hörde av sig på alla hjärtans dag. Det känndes bra. Sen var det utgång på kvällen med gamla och nya vänner. Vi startade ute i Bushen hemma hos Johanna. Satt där i flera timmar och pratade om liv, kärlek och förhållanden, iom att det ju var alla singlars hat dag - och alla där var singlar. Hade fasat lite för dagen, som man gör när man är ensam. Trodde att jag skulle må dåligt, men vi hade en så himla trevlig kväll så jag reflekterade mest över att det skulle varit trevligt om N var där, men nu var han ju inte det och det var faktiskt rätt ok det med. Jag antar att det är ett framsteg.

Hade dessutom en bra pokerdag igår. Kanske var en massa extra usla spelare på stars som ville åt den 25:e (med en massa nollor) handen, men det var i alla fall första bra plusdagen på länge.

Nu stormade Gurkan in i lägenheten. Kul. Vi bor tillsammans men har inte sett henne på fler dar. Dax att catcha upp med henne alltså.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0