Opeppad i allmänhet

Har jobbat 17 timmar i natt. Helt slut. Men man slipper tänka i alla fall.

Hög tid att börja packa i ordning grejjer som jag ska ta med till London, men troligtvis kommer packningen påbörjas på tisdag och sluta i vild panik för att jag ska hinna med flyget.

Egentligen är jag inte det minsta peppead att åka dit, men jag är ännu mindre peppad att stanna här så förhoppningsvis så visar det sig att det var en bra impulsidé. Det brkar ju gå fort när jag får för mig något, enda anledningen att jag inte åkte samma dag jag fick London i huvet är ju att jag hade 4 jobb inplanerade i veckan som gått. Avboka jobb i sista sekunden är inte min stil.

Visste att jag inte skulle orka packa idag, så därför blir det fixande måndag och flygande tisdag.

Hämtade alla mina grejjer hos Niklas i fredags. Det var sorgligt. Han hade bråttom iväg som vanligt så vi ska ses imorgon för att prata. Tror iofs att något kommer komma emellan som vanligt men under kan ju ske.

Vill ännu en gång säga tack till alla som är så extragulliga mot mig nu. Jag uppskattar verkligen allt, även om jag är skitdålig på att visa det just nu.

Ska hålla mig vaken några timmar till o sen förhoppningsvis sova länge länge inatt.

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0