Råttor!

Det var råttor! När jag vaknade imorse gick jag igenom min resväska som står på golvet bredvid sängen. I den hade jag en oöppnad förpackning men Kitkat. Den var halvt uppäten, och hela väskan var full av små små bitar av omslagspappret till den. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va obehagligt.

Har äntligen gjort klart mitt CV, nu ska jag bra hitta nånstans jag kan printa ut det. Eftersom jag var så duktig så belönade jag mig själv med en pedikyr så nu har jag jättefina fötter.

Gurkan och jag har diskuterat boendesituationen med R idag. Vi har ju gratisbott här i en vecka och nu sa han att han funderar på att köpa en mindre lägenhet, I så fall kan vi hyra hela den här lägenheten av honom och ta in 1 eller 2 till hyresgäster. Det är ju 3 sovrum och ett stort vardagsrum, och om vi fortsätter att stanna i samma rum och tar in 2 till så kan vi få ner boendekostnaderna ganska mycket. Men allt beror ju på vad jag hittar för jobb. Klart det är skönt med eget rum, men 2 av sovrummen är stora, med stora dubbelsängar. Annars kanske vi stannar här och bara hyr rummet av honom, om han inte flyttar. R o Gurkan kommer bra överens i alla fall så det gläder mig.

Jag har ju även min lägenhet hemma. Nina kommer ju bara använda den någon vecka till så den står ju också och tickar pengar. Jag har aldrig påstått att den här flytten var en av mina mest genomtänkta idéer...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kanske kommer o bor hos er i london då.. :) Är rätt trött på allt här hemma jag också.. Men då behöver ju jag också ett jobb.. Fixa linda! Så kan vi ha roligt tillsammans..

2009-02-11 @ 04:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0