Lördagkväll i London

Nu får det vara färdigdeppat. Orkar inte mer. Gurkan ringde precis från jobbet och berättade att jag skulle med på fest ikväll. Lika bra att ta tjuren vid hornen och ge sig ut o träffa folk.  Hon sa: jag kommer hem kl 20, ha en drink redo och var toppensnygg!

Annars har jag vandrat runt en hel del här i Fulham och försökt lära mig hitta. Har ju inte världens bästa lokalsinne direkt så mina promenader blir oftast längre än jag tänkt mig iom att jag ju måste hitta tillbaka hem också... Idag hittade jag en hyffsat prisvärd nagelsalong så jag äntligen kunde göra om mina naglar som likasom mitt hår har blivit gräsligt negligerade de senaste veckorna. De gör även pedikyrer där på precis det sättet jag gilar så det blir nästa treat för mig själv. Måste bara se till att förtjäna det först.

Jag har givetvis på något sätt lyckats med konststycket att radera mitt engelska CV så det måste jag ta och skriva om.  Jobbsökandet går sådär. Men i kväll ska jag strunta i det och bara försöka ha kul. Iofs... Richard ska iväg o lira så jag kanske dissar festen efter ett tag och nätverkar lite pokerkontakter istället i slutet av kvällen. Vi får se :)

Imorgon ska jag äntligen träffa Johanna. Hon var ju hemma över jul så vi sågs dagen innan julafton hemma hos mig men det har ju inte blivit ofta på sista tiden, förhoppningsvis blir det oftare nu. Hon sa att de brukar ha "svenskmiddagar" hos dem på söndagarna. Låter trevligt.

Ha en toppenlördagskväll alla ni där hemma. Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Nina

Härlig attityd gumman!! - så ska det låta:)

Tänker ofta på dig, ta hand om dig. KRAM!

2009-02-09 @ 00:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0