Bestämt mig

Jag kan absolut inte gå tillbaka till jobbet som jag började på i måndags. Så nu letar jag igen. Haha, en halv veckas paus från letandet typ. Jag har ju pokerjobben men de är ju verkligen inte särskilt stabila. Det är iofs inte jag heller nu för tiden. Känns som att mitt känsloliv är en total bergodalbana hela tiden. Och allt har med pojken att göra, Önskar att jag inte behövde bry mig så mycket, men hur ska jag inte kunna göra det? Jag funkar ju inte så. När jag älskar så älskar jag. Då finns det inget annat. Jag har så otroligt mycket kärlek att slösa av. Men hur kan man slösa den på någon som är för upptagen för att ses oftare än en gång i veckan? Har aldrig haft ett förhållandedär jag umgåtts så lite med Honom. Inte ens haft ett icke-förhållande där jag umgåtts så lite. Jag vet inte hur man bär sig åt. Vad ska jag göra med all min tid?  Jag vill inte springa runt på krogen med mina singelväninnor. Och jag tycker inte att det är så himla kul att gå ensam på middagar med andra par. Va 17 gör man? Slut????? Eller finns det en utväg???? Önskar det vore ett lika enkelt beslut att fatta som det om jobbet. Det visade sig att det var inte vad jag ville ha, och inte heller var det vad hon sagt. Alltså går jag inte tillbaka. Jag behöver jobba för min ekonomi är körd i botten, men det skiter jag i. Jag går ändå inte tillbaka. men man kan inte lämna någon man älskar bara för att allt känns jobbigt... Eller kan man det?

Jag...

Kommentarer
Postat av: Gia

Om man måste så kan man. Men man ska vara 100% säker på att man måste. Så är det för mig. Jag har just lämnat mannen i mitt liv. Den stora allt uppslukande kärleken och passionen. Men det måste fungera också, annars dras man som en nattfjäril mot ljuset, och bränns ihjäl av värmen.... Kram på dig, jag vet att du kommer att fatta rätt beslut.

2009-01-19 @ 15:08:52
URL: http://metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0