för trött för att komma på en rubrik

Fick ett samtal nästan direkt när jag vaknade igår om att jobba på premiärturnering på en klubb söder om stan. Har ju undrat lite var alla spelare varit på sistone men där var det smockfullt. Bra gick det också, så jag hoppas på fler pass där. Mindre kul när jag skulle försöka ta mig hem vid 2 på natten, men då överraskade pojkvännen med att efter i en vecka hållit väldigt låg profil, komma in till stan o hämta mej. Åkte hem till honom o pratade halva natten. Väldigt mysigt.

Idag har jag varit på en jobintervju som jag inte är 100 på att jag VILL ha, men behöver. Hann med att kolla in Åsas nya jobb, en liten tur i fältöversten, och sen gick jag till Wella o bokade in en blondering om ett par veckor då jag kommer dit som hårmodell, dvs kostar gratis.

Med bara ett par timmars sömn inatt och halvstressad dag är jag nu totalt slut och väljer att krascha framför tv:n nerbäddad i min underbara soffa.

Natti

Kommentarer
Postat av: Gia

Hoppas att du får jobbet, så kan du sedan på lite längre sikt få ett som VERKLIGEN vill ha! Kram

2009-01-13 @ 14:26:12
URL: http://metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0