KlantLinda

Under sommarhalvåret gör jag faktiskt allt för att hålla balkongen fin med trasmattor, stolar och blommor i mängder men det kan erkännas att på vintern är det mest en avdumpningsyta.

När Nina var hemma hos mig sist så ställde jag ut ett par läskflaskor och burkar på balkongen. Nina påpekade att dom skulle sprängas med tanke på att det var -12 ute.
"Inte då" sa jag, jag tar in dom om en halvtimma igen. Vem tror att jag kom ihåg det? Juste. Så här fina såg de ut ett par dagar senare när jag kom på det...

Så ett tips, kom inte balkongvägen till mig om ni inte har kollat först att jag faktiskt tagit bort alla glasbitar, Robban fick en rakt upp genom sin sko idag. Ja jag vet, jag är en riktig latmask, men så länge det var snö och kallt orkade jag inte ta itu med att leta glasbitar. Och nej, de ligger inte kvar för att hindra min pojkvän att röka på balkongen. Riktigt så elak är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0