nytt år

Vi hade en himla trevlig nyårsafton faktiskt. Hela Niklas lilla släkt var med, och de hade ordnat med god mat, goda viner, goda efterrätter och champagne till tolvslaget. Sen dess har vi varit hemma hos honom hela tiden. Hållit oss inne eftersom det är så vansinnigt kallt, tittat på en himla massa barnprogram och lekt med ungarna.
På nyårsdagen kom MaPa hit på fika och pappa strålade som en sol när han redan efter ett par minuter satt i soffan o läste en bok för båda ungarna. Mamma träfar ju barn hela dagarna men pappa ser ju inte så många barn i korridorerna på polishuset direkt.

Igår var Hugo här ensam och Bella var hos sin farmor o farfar, och idag är det tvärtom. Kan ju vara skönt för dom att få vara ifrån varandra lite grand. Sen ska båda ungarna iväg o sova hos dom i natt, så jag ska ha en myskväll med Nina, och Niklas ska givetvis in till klubben.

Jag vet inte riktigt vad som händer med allt, men just nu är jag glad att vi har haft ett par mysiga dagar tillsammans. Känner mig inte riktigt lika uppgiven längre. Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0