Ont i ryggen

Precis hemkommen från ett mördarlångt dealerpass i Sätra. 15 timmar med bara ett par korta raster. men återigen måste jag säga att jobbet gick bra, förutom den sjuka smärtan i ryggen, för jag hade nästan inte tid att tänka på annat än potträkning. Riktigt trött timme 12-15 med... Men aj vad ont det gör i hjärtat så fort jag är på väg hem. Idag klarade jag mig utan tårar ända fram till lägenhetn, men den totala tomheten och tystnaden här inne är INTE vad jag vill ha just nu. Nej, jag vill som vanligt, att han ska komma hit o hålla om mig och småprata tills jag somnar. Fast det har jag ju velat i över ett halvår...

Just nu skulle jag även vilja hinna med / ha råd med en ryggmassage, men nu måste jag skynda mig att somna för om 7,5 timmar börjar jag jobba igen, ikväll för Vegas Event.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0