Solen tittade fram

Gick ut på en promenad nu på morgonen. Blev helt bländad av solen. Hann tänka för mig själv att det kanske tom vore dags att plocka fram solisarna som legat i idé sen jag var i Vegas. Hann gå en kort stund och fick ett samtal från okänt nummer. Tycker ju inte om att svara då men iom att jag håller på och söker jobb så måste man ju. En tjej ringde upp som jag hade sökt hos ca 20 minuter innan. Ska på intervju på måndag. Var tvungen att springa hem på direkten för att kolla vad 17 jag hade skrivit i min ansökan.
Har ingen aning om vart min pojkvän håller hus, har inte sett honom på ett par dagar och han är vansinnigt dålig på att ringa när han har sagt att han ska, men jag antar att han antingen sover eller jobbar. Just nu skiner solen, och jag har en jobbintervju. Det kunde vara sämre.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0