Mysig lördag

Klarade mig igenom både förrätt, varmrätt och en efterrättsshake utan att däcka. Att vi drack deras egen energi-vodka-grej hjälpte nog till. Underbart att f träffa Gurkan igen i alla fall. Saknar henne så mycket hela tiden.

Efter middagen promenerade vi en bit och upptäckte att Bullwinkles vi Medis helt plötsligt såg alldeles jättemysigt ut. Jag har ju ingen koll på Söder så jag vet inte hur länge det sett ut så men vi gick in o tog ett glas vin där, och jag kan tom tänka mig att gå dit igen. I alla fall så länge man får sitta inne i det mysiga rummet med alla minilampor.

Ville ju gärna att pojken skulle träffa Sus som hastigast i alla fall så jag mutade tjejjerna med gratis sprit och fick med dom till Tegner en kortis. Det gick precis som jag trodde. Det var lite väl många tjejjer o mycket fnitter på en gång för min pojke så han satt mest tyst och betraktade dem. Sen gick tjejjerna vidare och jag följde med pojken hem.

Jag o Gurkan på Koh Pangan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0