utrensning

Världens  bästa syster var hemma hos mig häromdagen och TVINGADE mig att rensa ur garderoben. Jag har ju som bekant inte så stor koll på kläder och mode o trender o sånt och efter att de senaste gångerna vi setts blivit totalt utskrattad av min älskade lillasyster så gick jag med på att hon skulle få rensa...

Helt plötsligt så mår alla kläder som finns kvar i garderoben mycket bättre. De får plats! Jag vet inte hur många kassar kläder som slängdes ut för de ligger fortfarande i en stor hög på hallgolvet o väntar på att jag ska göra nåt åt saken. Men ta bara exemplet att det var minst 8 par jeans som hon rensade ut. Jag fick behålla 2! Nu har farsan precis varit här med en massa säckar så jag ska ta o lägga ner allt så att han sen kan köra iväg med det till erikshjälpen eller liknande. Hoppas att mina ratade plagg kan glädja någon annan.

Förresten, pojkvännen ringde precis. Han ligger hemma och är sjuk. (jaja, förkyld men ni vet ju hur karlar är när det gäller förkylningar) Min naturliga instinkter säger genast att jag ska gå dit och ta hand om honom men vete 17 om jag vill det faktiskt. Tror jag stannar hemma. Kanske kan övertala Nina att komma hit o göra mig sällskap om hon inte har något bättre för sig.
Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0