4th of July

Förra året planerade Robban, Micke o jag att verkligen fira dagen på amerikanskt sätt, men vi slocknade på hotellrummet o missade hela dagen.

I år planerade jag o Ola att eventuellt hyra en bil o lämna Vegas för ngn mindre håla av samma anledning. Vet inte riktigt vad som egentligen hände med den planen men tror att vi bara blev lite lata. Istället hängdes det vid poolen ett bra tag och sen lyckades jag slääääpa med mig Ola till ett av Outlet-centrena här i Vegas. hihi... Det tyckte Ola INTE om! Men eftersom han stod ut med det så gick jag med på att gå på bio med honom efteråt, något jag kategoriskt vägrat sen vi kom hit. Gillar inte bio i vanliga fall så varför slösa semestertid på det lixom? Vi så ICE-Age, vilket var riktigt underhållande.

Jag är ju inte så överdrivet förtjust i att shoppa kläder men nån gång ibland när jag hittar en ny affär blir det plötsligt kul! Jag tror jag tillbringade en hel timme i samma affär och gick därifrån med 6 toppar, en kjol, ett par skor och en handväska. ( Allt för ca 30% av ursprungspriset!) Förutom det ett till par skor i en annan affär och en till handväska i ytterligare en affär.  Jättemycket shopping för att vara mig!. Sen fanns det en Disneyaffär där det inhandlades lite presenter också...

Tyvärr är jag väldigt dålig på att hålla koll på hur gamla mina underbara vänners ungar är.... Puh o Elins lille skrutt kan ju inte vara mer än typ 7 månader men Tesans??? Hon blir ju galen om jag säger att jag inte vet hur gamla hennes ungar är... Jaja, det får bli som det blir. Bättre köpa för stora saker som barna kan växa i än tvärtom... Hoppas verkligen jag köpte för stora saker! (ja, eller lagom)

Nu är jag löjligt trött fastän klockan bara är ca midnatt. Bara för att planen var att hålla sig vaken hela natten o sova på planet troligtvis. Flyger till Chicago med Ola som bokat om sin hemresa eftersom han inte står ut en minut till I vegas och har gett mig tillåtelse att slå honom i huvudet om han får för sig att vilja åka hit igen nästa år. Sen flyger jag vidare till London för byte till Sthlm, och sen 4 timmars väntan på Arlanda innan flyget till Luleå. Härligt... Lämnar vegas kl 6 imorgon bitti (söndag) och framme vid resans slut vid midnatt på måndag.

Men trots att jag är i staden som aldri sover så ska jag krypa till sängs nu tror jag. Ska ta och rafsa ihop mina grejjer bara o slänga ner allt i väskan.

Förresten, eftersom min laddare försvann igen, så vill ni nå mig i Norrbotten så ring pappas mobil, 0702-60 70 43
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Gia

du kommer väl till Stockholm också?

2009-07-05 @ 18:30:02
Postat av: Linda

Jaaaaaaada. :) E du dar eller alskade Gia?

2009-07-05 @ 23:04:42
Postat av: Gia

Ja jag är där fre-sön. spelar unibet warmupen på lördag, men ses måste vi hinna puuuusss

2009-07-07 @ 10:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0