Jakan

Tisdagen tillbringade jag med min äldsta kompis Tessan. Härlig lunch i Jakan o lite shopping, sen åkte vi förbi hemma hos MaPa och hämtade mina gamla My Little Ponys och Forrest Family med tillbehör som mamma precis hittat och velat kasta. Jag vill ju inte kasta nånting alls helst men gärna ge bort till en 4 år gammal Melissa som fick ögon stora som tefat när hon öppnade kartongerna.
- TILL MIG??? Helt underbar känsla. T-shirtarna jag köpte till henne och Alexander blev faktiskt inte helt fel storleksmässigt heller.

Igår kväll bjöd Niklas mig på middag på kinesen i Viksjö. Förutom att jag fick min efterlängtade Sushi (de e så dåliga på det i London) så fick jag en hel uppsjö jobbiga känslor. Jag tycker om honom. Tyvärr. Himla skit.

Nu ska jag träffa Eva så vi tillsammans kan förbanna ex-pojkvänner och ex-bästisar... Hon har en hel massa att berätta. Lite vin i eftermiddagssolen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0