Sköna dagar

Åh vilka sköna dagar jag har haft nu. Nästan inte gjort någonting allas. Supertrevligt efter att ha städat o packat hemma så länge o sen jobbat. Nu känner jag mig utvilad inför den här veckans pass, onsd-fred.

Har kollat på ett rum idag i ett hus i Acton. Ett par minuter från Acton town som ligger på blå linjen o går raka vägen till jobbet. Huset ligger på en lugn och vacker gata med en jättestor park bara ett par minuter åt andra hållet. Jag har sagt att jag vill ha rummet så hoppas jag får det. Fanns ett till rum ledigt i samma hus som var mycket större, med större fönster och fler garderober. Suktade efter det ett tag men insåg att budgeten inte räckte. Har precis pengar så det räcker till hyra och deposit till det mindre om jag flyttar in i helgen.

Förutom detta har jag spelat en massa nätpoker och sett en massa film med Gurkan o Tom. (Lyckades vinna en turre med 131 spelare.  Vart  helt överlycklig - jag är en usel turre-spelare.) Lugnt och mysigt har vi haft det. Ikväll var det "min tur" att laga middag så jag gjorde en jättestor kycklingsallad med päron, blå mögel ost, baby spenat och massa andra godsaker i. Tror det är första gången nånsin som jag lagat mat åt Sussi utan att förgifta henne. Jag lyckas ju alltid missa nåt i vanliga fall - hon e ju både gluten o laktos intolerant. Men den här gången paxade hon rester till matlåda i morgon t.o.m.

Nu ska jag krype ner i  min så kallade säng med lite choklad och lite tv-serier. Natti!

Kommentarer
Postat av: jojjo

Vilken sprudlande energi du verkar ha! Underbart ju!// Hanna

2009-07-31 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0