Torsdag

Hade en ytterst trevlig eftermiddag på en filt i solen med Eva, en flaska rosévin och en grillad kyckling.

Sen strax innan 19 kom herr Ovebring förbi och tog med oss till popquiz på en pub i Jakan. Det är tydligen ett onsdagsnöje här som gått mig totalt förbi. Kan inte påstå att mitt lag var så där superduktiga men jag lyckades vinna 2 shotsfrågor, som de slängde in här och var mellan de vanliga frågorna och låtarna som spelades.

När resultaten var upplästa drog jag och Eva tillbaka till mig eftersom vi hade ett kilo räkor som låg o väntade på oss. Förresten, Fidde! Jag har ditt paraply!

Idag har jag flängt runt på stan och försökt göra en massa ärenden. Hälften gick bra. Bla annat äntligen lyckats ansöka om nytt leg hos polisen; har inte haft ngt på 1½ år. Mindre tur med laddare till min mobil. Den verkar inte finnas någonstans. Jaja, tur man har Världens Bästa Joanna som lånar ut mobiler och annat. VBJ har även en kille som e himlans bra. Åkte hem till dem idag för att låna Joannas bärbara dator under resten av Stockholmsvistelsen, men kom istället därifrån med Pelles superlilla dator som jag tom får låna med mig till London ett tag.

Sen var det dags att besöka syster. Har inte varit hemma hos henne på ett bra tag och var tvungen att kolla in alla förbättringar i lägenheten. Den e så himla snygg!!! Lite avis... Nästan.

Som vanligt gick jag därifrån med en stor kasse full med kläder. Vi lyckades tom till slut enas om en present till pappa som fyller år iimorgon, samt boka bord på restaurang för att fira honom imorgon kväll.

Kvällen avslutades med en snabbvisit på CC. hade bestämt mig för att bara stanna till sista tåget, så det vart ca 1½ tim spel men gick därifrån med ett rätt ok plus för min nivå.

Nu ska jag krypa ner under täcket och fundera på livet. Massa saker att tänka på just nu.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hallå Linda!



Tänk inte för mycket, följ din instinkt! Jag ska i.o.f.s. inte säga något som funderar alldeles för mycket men i.a.f. :-)



Ta hand om dig!



Förresten, laddaren finns här http://www.webhallen.com/prod.php?id=95007 sumpan och city. Men du får skynda dig eftersom dom bara har 1 i vardera butiken!

2009-07-17 @ 23:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0