Heja Facebook.

Jag lämnar givetvis London med en totalt urladdad telefon och utan laddare. Hur 17 ska jag få tag på Ola som jag ska bo med?
Tar ett långskott och postar "Om någon ser Ola Brandborn be honom ringa mig på min engelska mobil, plus numret", på FB. under mellanlandningen i Los Angeles. Ola som inte ens har FB ringer mig INOM EN MINUT!!!!

Coolt.

Åkte direkt till Ceacars och åt middag med honom och ett gäng från Betway, sen sovit som en stock hela natten.

Nu ere frukostdags o sen poolen.

Wooohoooo.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja men visst är det fantastiskt? =D



När kommer du tillbaka till London? Jag kommer över med Unibet Open mellan 15-19 juli! Hoppas vi hinner träffas något!



Kram

2009-07-02 @ 13:36:20
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0