Himla skit

Min hyresvärd är en komplett idiot. Jag är hemlös from fredag och funderar på att flytta hem, men hemma har jag dock inget jobb. Suck. Det mesta suger just nu. Utom midsommar som var underbar!

Har letat kabel i ca 100 år men det verkar omöjligt att få tag på så jag kan inte lägga upp mina bilder från vårt härliga midsommarfirande hemma hos Erik.

Försökte köpa en ny dator häromdagen men jag är tydligen inte kreditvärdig i det här landet.

I morgon ska jag gå på National insurance numner intervju... Undrar hur det ska gå utan fast hemadress... Innan det ska jag vara hårmodell för Gurkan som eventuellt ska få ett nytt jobb. Hon fick ju kicken från det förra till allas stora glädje ( särskilt hennes o min eftersom de var idioter)

Dvs, jag ska upp om mindre än 5 timmar... Sen ska jag jobba 11 timmar senare; 22-08. Åh vad livet är härligt ibland.

Bläääää.

Kommentarer
Postat av: Gia

vad hände med hyresvärden då???

2009-06-24 @ 10:01:11
Postat av: joanna

mm, vad hände egentligen?

2009-06-25 @ 08:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0