Inga mer madrasser på golvet tack.

Är äntligen inflyttad o uppackad. Har ett supertrevligt rum och en hel drös med flatmates som verkar helt ok. Mitt bondande med en av dem igår bestod av att vi tillsammans under evigt förbannande av elektroniska manicker försökte scanna in mina visakort, pass, o hushållsräkning och underskrivet formulär för att man tydligen måste bevisa en himla massa saker nu för tiden när man startar ett nytt pokerkonto. Har ju äntligen internet dessutom och ser fram emot att lira lite cg på nätet då och då. Stor lycka var då att en av dem (kommer absolut inte ihåg vad han heter) hade både skrivare o scanner. Mindre lycka var att koppla in dem till min skitdator.

Tror det blir bra det här. Är ruggigt trött på att vara ensam. O känns ju som sista chansen att bo i ngt slags kollektiv. Har ju inga planer på att ge mig ut till havs igen, och tvivlar starkt på att jag kommer flytta in i något slags internatskoleboende som gamla Viebäck. Näe, det känns bra. Väldigt bra.

Va på bio igår kväll på min första av många lediga lördagar. Jag o Steve såg Star Trek filmen, som var FANTASTISK, och Terminator som var ok. Steve är verkligen en ruggigt märklig karl. Säger absolut ingenting om man inte drar det ur honom, så när vi gör saker tillsammans är det som en himla monolog från min sida med ett litet hummande här och var från honom. Sen en försäkran då och då att han tycker om att höra mig babbla på.

Jag tycker för övrigt mycket mycket mycket om min säng. Särskilt eftersom det är en säng och inte en madrass på golvet. Det enda som saknas är någon annas bröstkorg att somna på. Kommer knappt ihåg hur det känns, men jag saknar känslan, även om jag inte har någon särskild i åtanke.

Är det förresten någon som sett mitt ex? Försökte få tag på honom av ingen viktig anledning men det verkar som att karln har bytt telefonummer eller ngt. Ser ni honom så be honom skicka ett livstecken. Shit vad jag saknar Bella o Hugo ibland.
Ny adress är ... äh.. hittar inte mobilen där jag skrivit upp det. Bor i West Acton i alla fall. Västra London, på Central line om ni kommer med tunnelbanan när ni överraskningsdyker upp för att hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Gia

2009-06-10 @ 19:11:20
Postat av: Gia

Och HUR hade du tänkt att man ska överraskningsdykaupp om man inte vet vart? Både adress och tel, tack. Puss förresten!

2009-06-10 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0