Mot framtiden med lugn i kroppen

Det har varit en massa otroligt jobbiga saker på det personliga planet den senaste tiden och den senaste veckan har det escalerat något brutalt. Vill inte gå in på detaljer här men personen i fråga och jag har rett ut det hela nu. Det känns väldigt skönt. En gammal vän som dök upp i mitt liv igen som gubben i lådan var också till stor hjälp i allt det här. Nog om det, nu går vi mot ljusare tider!

Adressen hit är
10 Westfields road
London W3 0AP

Jag bor i West Acton

Buss 440 stannar precis utanför dörren. Hållplatsen heter Wallton way, tänk på familjen Walton, det är ungefär så många som bor i det här huset!

Har roat mig med att leta städfirmor idag. Det är inte lika smutsigt här som lägenheten i Chiswick när vi flyttade in men jag vägrar att flyttstäda igen, särskilt när det är en massa folk som redan bor här. Så jag tänkte få allt storstädat en gång innan jag började gnälla.
Nu ska jag skynda till jobbet, det är tunnelbanestrejk i 3 dygn vilket gör alla alla resor tar ca 3 gånger längre än vanligt :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0