Dag 2

Jobbat med Joanna idag. Startade på 70 spelare och gick ner till finalbord, dvs 9. Kameran lade av 2 timmar innan slutet och eftersom inte Björne packat ner någon laddare så kunde vi inte fota mer då. Satt istället och gick igenom dagens alla bilder och letade efter de som var kvar och klippte ut dem från bilder som de "råkat komma med på" och använde dem istället.

Vi hann påbörja den 8:e nivån precis och vi fick upp 101 inlägg så det ger ett ganska bra snitt tycker jag. Jag och Joanna har ett helt olika sätt att skriva så den som känner oss kan utan tvekan säga vem som har skrivit vad, dessutom så insåg jag att jag inte har excel på min dator så stackars Joanna var tvungen att mecka ihop ALLA tabeller som vi lade ut. För övrigt så jobbar vi väldigt bra ihop hon och jag, men imorgon blir det Björne igen.

Trött som 17 nu, och till råga på allt ska man tydligen förlora en timmes sömn inatt. Det blir söndagslunch med familjen innan bloggandet drar igång igen kl 17 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0